Prāta Spogulis

Dambrete 10x10 Dambrete 8x8 Šahs Monopols Domino Counter-Strike Nardi Bridžs Krustvārdu mīklas Orientēšanās

Zole

Jaunumi


Rezultāti


Foto


Nolikums


Vēsture


Par Prāta spēlēm


Afiša


Taku orientēšanās


Prāta spogulis


Federācijas


Pedagogiem


Organizatori


Atbalstītāji


Domāšanas attīstība


Prāta Stunda



6-gadīgajiem


Spēļu noteikumi


Arhīvs


 

Zolīte

Go

Monopoly

Nardi

Domino

Bridžs

Dambretes noteikumi
un sacensību sistēmas (pdf formātā)

Orientēšanās

 

Orientēšanās taku distancē

 

Taku – O disciplīnā veic orientēšanās distanci, kur nonākot KP rajonā, dalībnieks redz divas līdz piecas kontrolpunktu (KP) prizmas (karodziņus), kurām nedrīkst tuvoties. To vietā ir īpašs izlemšanas punkts, no kura dalībnieks, ar KP leģendas palīdzību, nosaka, kurš karodziņš atbilst patiesajai KP atrašanās vietai un savu atbildi atzīmē  īpašā Taku – O kontrolkartiņā. Pareizā atbilde dod vienu punktu.

Dalībniekam distance jāveic noteiktā kontrollaikā, kas aprēķināts, lai to spētu veikt dalībnieki ar īpašām pārvietošanās vajadzībām = spieķi, ratiņkrēsliem utml.  Kontrollaiku aprēķina kā 3 minūtes par katru KP un 3 minūtes par katriem 100 distances metriem un 3 minūtes par katriem 10 m kāpumā.
Papildus ir vairāki (vismaz divi) laika KP, kuros vienas minūtes laikā jāatbild leģendā uzdotā „mīkla”. Nepareizas atbildes gadījumā - saņem 1.minūti soda laika. Uzvar dalībnieks, kurš ieguvis visvairāk punktu. Vienādu punktu gadījumā, uzvarētājs ir ātrākais atbildētājs laika KP.

 

No 2009.gada  taku orientēšanās startējusi jauna disciplīna - TempO. Šeit ir tikai LAIKA KP, kuros pat līdz 6 karodziņiem jānosaka vairāki atbilžu varianti. Uzvar dalībnieks ar visātrāko pareizo atbilžu skaitu. 

 

Taku-O topogrāfiskās zīmes:

Uzlikšķiniet uz bildes, lai to palielinātu.

Logins:

Parole:

Agribalt

Izglītības un Zinātnes Ministrija

Dobeles Bērnu un Jauniešu Centrs

SEB banka

Dobeles Dzirnavnieks

AS Tērvete

AS Baltic Candles

Swedbank

Tenax

AS Spodrība

Latvijas Universitāte